خدمات نوین بانکی
 
درباره وبلاگ


این وبلاگ بصورت طنز با مسائل مختلف برخورد می کند و خدای ناکرده قصد توهین به هیچ شخص یا اشخاصی را ندارد. دوستان منتظر نظرات سازنده شما هستم با تشکر
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 37
بازدید کل : 57878
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

واللا...به خدا




 

 

طبق معمول روزای اول هفته که به بانک مراجعه میکنیم حداقل باید دو سه ساعت از وقتمونو تو محیط

بانک  تلف کنیم.

توی یکی از این روزای اول هفته به قصد واریز مقداری وجه نقد به بانک. . . رفتم.هنگامی که به دم در

بانک رسیدم ساعت 7:10 صبح بود.از پشت شیشه دو سه نفرکه دهنشان میجنبید  با ایما واشاره بهم

 فهموندن که باید تا ساعت 7:30 منتظر بمونم.منم که از وقت  شناسی ودقت کارمندان تعجب کرده بودم

منتظر موندم. ساعت 7:55 که درو باز کردن مردم زیادی جمع شده بودن  و ضمن گرفتن نوبت  تو بانک

  منتظر موندیم. تا ساعت 8:30 منتظر بودیم که ناگهان سرو کله  اقایان کارمند کم کم پیدا شد و هر کدوم

 به طرف باجه خودشون رفتن ما هم زهی خیال باطل به جلوی باجه مراجعه کردیم  که هرچه سریعتر

 کارمون راه بیفته.

نمیدونم چطوری ولی من نفر هجدهم بودم!؟ ظاهرا این دستگاهی که برگه شماره دار جهت نوبت میده  

بیشتر واسه اشغال فضا و هدر دادن کاغذ  طراحی شده!( الله اعلم )! یا اینکه کارمندان عزیز وقتی میان

  سر کار هر کدوم کلی دفترچه اقساط.چک و... اتفاقی با خودشون میارن! و یا مقداری نوبت  رزرو دارن!

کار دو سه نفر درست وحسابی تموم نشده بود که متصدی مربوطه حین اینکه زبونشو زیر لبش داشت

 میچرخوند بلند شد وبا لبخندی که نشان از رضایت کامل بود بدون هیچ توضیحی به قسمت دیگه ای رفت

خلاصه بعد از 20 دقیقه فهمیدیم که سیستم. . . . قطع شده  و باید کمی صبرکنیم. تا ساعت 10:30که شبکه

 وصل نشد بود اعلام کردن باید ساعت 4 عصر و یا فردا مراجعه کنیم

منم یاد اول صبح افتادم که میگفتن باید 7:30 به بعد باید مراجعه کنم.

تازه متوجه شده بودم که 7:30 به بعد شامل هر وقتی میتونه بشه ! مثلا دو سه روز دیگه.یه هفته یه ماه یا ...

 





سه شنبه 24 اسفند 1389برچسب:, :: 22:55 ::  نويسنده : شاهو ربیعی